fredag den 12. august 2011

Sommerland og Vivaldi...

I mandags var jeg i sommerland med nogle af mine veninder. For at sige det lige ud så blev jeg GIGA sick after it -.-'' (sad oppe til kl 3 med kvalme. Lækkert x3). Men det var nu sjovt nok alligevel.

Min far kom så på sygehuset i dag(Øv :'() Så har bare sat herhjemme og tænkte på de værste ting der kunne ske for min far, MEN der var intet galt (Han skal derop igen imorgen)

Har sat og lyttet klassisk musik med min sister(Camilla) Mens jeg har skrevet lidt på min historie (Indledning og kap 1.) Og nu sidder jeg og høre Vivaldi "De fire årstider". Meget afslappende når man skal sove.

xoxo Sisse

4 kommentarer:

  1. hey zizzi du sagde at du selv til sommerland syd med din lille søster. fordi jeg ikke tog med

    SvarSlet
  2. Jeg sagde måske, men hun fik ikke tilmeldt sig.

    SvarSlet
  3. og du sagde i dag i skolen, at det var løgn det du havde skrevet...!
    zizzi du har masser at skrive så skriv det i steden for en løgn<3

    SvarSlet
  4. Hey. Følger bloggen nu!

    Håber at du vil tjekke min ud og evt. blive fast læser: http://lauraravnkilde.blogspot.com/

    SvarSlet