lørdag den 6. august 2011

Kedsomhed!! (igen)

Hele dagen har jeg kedet mig til døden. jeg har ikk noget liv så jeg bliver nød til at skrive her!! :D.

Jeg hader Carsten Strate over alt på den fucking jord... Ej det passer ikke... Langt fra... JEG ELSKER HAM!! <3 Det er selvfølgelig mig der skriver (; Ikke min dejlige storesøster (Jo det er) (Nej det er ej!)
 Baaah!!!

Så  overtog min "dejlige" søster og hendes veninde lige min blog. ARGH!!!

Nu dør jeg xD.

Nå men jeg har  kedet mig så meget (igen) at jeg sad og spillede gosupermodel.dk (com) i 3 timer (tror jeg)


xoxo Sisse (Camilla og Louise) <3

2 kommentarer:

  1. Din blog er rigtig fed. Jeg er derfor blevet fast læser, håber du vil kigge forbi min blog og gøre det samme :)

    www.linehald.blogspot.com

    p.s. der kommer en give-away inden længe!

    SvarSlet
  2. Tak din blog er også meget god <3

    SvarSlet