onsdag den 3. august 2011

Dvd-Maraton

Fordi jeg ik har så meget at lave, holder jeg et lille dvd-maraton. Jeg har fundet 33 film, som jeg vil sidde og se i løbet af denne uge (måske også næste).

Min søster(Camilla) har fået sin kæreste på besøg(Carsten). De er rigtig søde sammen <3.


Inde på den hjemmeside jeg spiller på, (goSupermodel.dk/com) faldt jeg over en historie. Den hed "Englen & Dæmonen", den lød god og jeg kedede mig lidt, så jeg begyndte at læse den. Den handlede om en pige ved navn Megan, som en dag mødte en dreng der hed Cole, og hans bror (som jeg ik kan huske hvad hed). Efter den dag ændrede hele hendes liv, og hun var hele tiden i fare. Jeg fik ik læst mere, da der ik var flere kapitler øv. Nu venter jeg på at der kommer flere, så jeg kan dele den med jer (har kopieret alt det jeg har læst, over i min OpenOffice program). 


xoxo Sisse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar